2 december

usch va jag känner mig slö och nere, va nyss ute och gick för ja tänkte att de blir väl bättre om jag får lite luf, men nej nej.. känner mig fortfarande nere, och jag vet inte vaför heller. men så är väl livet.. idag va jag och mamma till dollar store, tänkte handla lite julklappar men hitta inga, men de vart lite små saker iaf.. sen åt ja på burger king, mums! nu kom jag precis in som sagt, å jag tycker de har vart skit trisst väder idag, usch! bara slask, men nu är de iaf noll grader och jag hoppas verkligen de blir kallare också, de är så jävla tråkigt om snön bara ska förvinna och att de ska bli slask..

en sak jag bli väldigt irriterad på är folk som inte blinkar i trafiken, de har jag börjat tänka på mer nu när ja själv övningskör, man har ingen aning om vart idioterna ska och hur lätt är de inte att man krockar dåra? ääh, puckon är va dom är.
nu kommer snart mammas flirt lars hit och ska äta tacos med oss , de ska väl bli trevligt., han är då trevlig.. jag är glad för min mamma :) 

rama lama lama ding dong ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0