blond blondare.

nu håller jag på att färga håret, eller ah, utväxten. jag tycker att hårfärgen MOOD är skit bra, de är bra färg och de räcker precis till att färga utväxten. de käns jävligt onödigt att köpa en hårfärg för 100 kr när man bara ska färga utväxten, för de blir hur mycket som helst över när man är klar. så MOOD får ett stort + för de!
jag funderar också på att färga bruna slingor i mitt hår, men absolut inte lika många som jag hade förut. eller ja, dom vart ju röda efter ett tag. men några ljusbruna slingor, tror de skulle se mycket bättre ut med hårförlängningen då också :)
igår va en riktigt trevlig kväll! va hem till johan andersson på fest. mycke trevligt folk. träffa marre också och de va kul! :) de måste ju bli flera gånger tycker ja..
ja, tur att manva skaplingt nykter igår för idag va ja och käka julbort på haganäs. de va på en härrgård och de va super mysigt! verkligen den miljön de ska vara när de är jul :) och super go mat!  synd bara att man har sån jävla träningsverk efter igår när jag åkte skidor! jag kan fan inte lyfta benen nästan. haha. men men ..
ska väl till ullis om ett tag och kika på en film, mys!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Petra

ja tycker du ska komma ner och festa lite med oss någon gång me!! :P

2008-12-24 @ 21:37:27
URL: http://hellopitty.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0