hoppa ner i min swimmingpool

nu sitter man här igen då. va meningen att man skulle in till stan, men så vart de inte. så nu vet jag inte va som händer. jag är fest sugen som FAAAAAAN! så nu får de fan ta å hända nått i den här jävla hålan. är de bara jag som ska få lov  att dra igång festerna eller.? XD aja, hoppas jag får träffa sabina! JAG VILL TRÄFFA HENNE!  saknar dig baby. ullis va här nyss, henne gillar ja verkligen. min min min bästaaa vän! så äre.
pappa är inne på krogen och kommer komma hem supfull ikväll, så, inte mycke sova för mig inatt då.
också är de stan i mån. mycke mycke kläder ska ja köpa kan ja lova. fick ju lite pengar i julklapp iaf. men de ska ju bli en tatuering också så . aja, hare bäst allihopa! Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0