jag har blivit utmanad!

jag har blivit utmanad
här kommer en lista!
( en del frågor är tolkningsfrågor som du får besvara hur du tar dom.
Efter du har fyllt i listan, Utmana 7 bloggvänner och medela dom i respektive blogg!)



Vem ( med motivation )
Vem är din käraste flickvän?
- de är många :)

Vem är din kärastepojkvän?
- no boyfriend. men många bra killkompisar ;)

Vem litar du mest på ?
- de är nog ullis

vem vänder du dig till när behöver något?
- pappa för de mesta xD

Vem är dig likast på sättet?
- vet ej

Vem skulle du vilja ta med dig utomlands?
- mina underbara vänner såklart :)

Vem va du med senast?
- ullis

Vem saknar du mest?
- hemliiiis

Vem älskar dig mest av dina vänner?
- alla mina näsmaste vänner hoppas ja :D



Vad ( rangårdna 1-3 )

Vad önskar du dig just nu?
1.massa pengar
2. snö på julafton
3. nyår

Vad önskar du dig inte just nu?
1. ?
2. börja skolan
3. ?

vad betyder mest för dig?
1. Familj
2.vänner
3.

Vad får dig på sämre humör?
1. falska människor
2. att inte ha snuus
3. sånna som misshandlar djur :@

Vad saknar du?
1. 06
2. hoho
3. ?

Vad är ditt nyårs löfte?
1. en massa, inge jag vill skriva här..
2. ?
3. ?

Hur vill du att din framtid ska se ut?
1. bra jobb
2. barn
3. boy friend

Hur vill du leva ditt liv?
1. hm, får se vad framtiden har att erbjuda helt enkelt.


Hur delar du med dig av dina känslor?
1. olika sätt


Hur mår du`?
1. bra faktiskt. de snöar ju :D:D



Nu utmanar jag:
sandra thörnell
malin jäderström
biinaa
camilla
bellan
amanda
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0