Merry Christmas!

Då va de jul igen då :D myspys! nu sitter jag hemma hos mormor, vi har ätit frukost med östen barbro adam gustaf och adams tjej, sen fikat lite. nu är ja skit trött och de käns som att ja bara vill gå å lägga mig. men de går ju inte..
igår handlade jag dom sista julklapparna med ullis.. kändes bra att ja hittade de ja skulle ha, man kan ju inte komma utan julklappar. hehe.. sen på kvällen hjälpte jag pappa lite å städa sen gick jag hem till ullis ett tag å va med dom när dom, eller ah, kate, klädde julgranen och spelade bingolotto.. de va mysigt :D jag vet inte när man kommer härifrån idag. ska hem till pappa senare också. men de blir väl mat efter kalle anka iaf..
va hem till peter i morse också innan vi åkte och gav han en liten julklapp, sen kylskåps magnet med en halvnaken tjej på, tyckte de passade sig att han skulle ha den. ;P
ja, jag har ganska tråkigt nu.. får väl gå å koll apå lite barn tv! ^^.
skriver sebare om ja inte har nått för mig..
 

GOD JUL ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0