nu är de jul igen!

snart är de jul, å de är helt underbart! jag älskar verkligen den här stämningen, bara man går på stan så är de hur mysigt som helst, massa ljus å grejer överallt! myspys :)
nu sitter jag å kollar på insider, förra gången ja skrev så va de ju om djur, och dom där hästarna som hade blivit skurna innifrån. dom tar upp de nu igen på insider, och tydligen så är de flera hästar som har utsatts! fy fan för dom människorna som gör sånt. jag fattar fan inte hur man kan vara så jävla dum. ni fattar säkert att jag är djurvän, ja de är ja, och jag tycker verkligen inte att människor är mer värda än djur. djur har väl skänslor dom också, de är inte bara nått man kan göra precis vad man vill med. nä usch!

Idag har jag inte gjort så mycket, som vanligt då. aja, va iaf hundvakt till valle i morse, gick hem till mamma och somnade om vid halv 12, sen vaknade jag vid halv 4 igen . så nu är ja pigg å vet inte va ja ska göra. hehe.. sen gick jag å tränade med moor :)

I mån fyller min kära far år, han ska få en fin t-shirt som ja köpt till han, sen ska ja köpa en blomma som han inte behöver vattna så ofta, så den slipper dö ;) hehe..

+ att jag längatr till jul å nyår! de kommer bli super kul! ska nog hem till pappa på kvällen på jul, då blir de första gången på kanske 11-12 år som jag firar jul med min pappa. å de har jag längtar efter!


Kommentarer
Postat av: u

kolla min blogg , ullisnorberg.blogg.se , har utmanat dig

2008-12-20 @ 12:30:22
URL: http://ullisnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0