nu vart de mycke på en gång

ja, de va ett tag sen ja skrev. det har hunnit hända en heldel under den korta tiden.;) jag jobbade förra vecka, ons, tor, fre. de sög. men helgen va jävligt trevlig, va meningen att jag skulle till parken i fredags men så vart de inte. de vart att vara hemma med milla ullis och sabina och dricka lite öl, vi drogner på byn en sväng på natten, och jag halkade och slog i kinden så ja va svullen när ja vaknade i lördags, men inte undra på de när de va svinhalt ute liksom..
i lördags va jag med ullis och milla in till stan vid halv 12 på morgonen, de va ju inte så trevligt att kliva upp så tidigt då man va ganska bakfull, men så är livet. vi gick iaf på stan ett tag, åt på american take away och handlade lite. sen gick ja å ullis å tränade, sen på kvällen vart de fest hos marre, de va trevigt att träffa lite folkman iinte träffat pål änge faktiskt..
söndagen va slapp. usch för söndagar, och måndagar för idag har jag inte heller gjort mycket, va in tillstan en sväng med mamma vid 2, sen  va ja hundvakt å sen va ja upp till åeter och kollade på saw 5 som va ur dålig..

aja,nu ska ja väl sova snart, eller kolla på en filmvi får väl se.. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0