snart är allt klart!

idag va jag på stan med ullis och marita, skulle köpa dom sista julklapparna, men de vart bara till malin idag. också lite till mig själv ;) en klänning från gina tricot och ett par strumpbyxor från åhlens. sen julklappar till hundarna förstås! i mån åker jag och ullis till kupolen för att handla de sista, de är till mamma och pappa jag ska köpa nu sen är allt klart!
snart är de jul, haha. aah, fan va fort de har gått. känns inte som att de är jul. men de är jmysigt med jul :D jag är också glad att jag ska få fira jul med pappa, de ska bli myspys!
jag funderar på att tatuera mig efter jul. om ullis har pengar vill jag tatuera den vi tänka göra. annars vill jag göra en anna så kan vi göra den vi tänke när du fått pengar ullis :) men vi får se hur de blir. har hittat en skit fin bild. lägger upp den. fast de ska stå pappa också :)
nu blir de snart sängen, ska upp tidigt i mån också, vi ska åka från gbo vid halv 10. ååh va drygt. de4 va skit länge sen som jag sopv ut på morgonen. aja, så är de när man har fullt upp xD haha..
 Puss och godnatt!


snygg bara för att jag älskar mina föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0