typ allt å inget.

nu sitter jag här å kollar på tv och har nyss ätit. å fyfan va jag fryser! fattar inte, ibland är de varmt å ibland är de kallt. usch! känns jävligt skönt att jag fått lite ordning på rummet här hemma hos pappa, har ställt in min bruna byrå som jag hade hos mamma, sen har jag ställt sängen på ett annat ställe så rummet blev mycket större! kul! men jag och pappa ska väl åka in till stan nån dag å köpa lite mer grejer. sen ska han kanske slå upp väggen in till min garderob, så ja kan putta in sängen där :)

min far är sjuk och jag tycker synd om han, så ja får vara här å ta hand om daizo:) jag älskar att ha han, han är bäst!
ullis ringde för ett tag sen och hon ska sova hemma inatt, så de blir väl att vi hittar på nått senare om ja inte ska boort!.

nån som ska till älvdalen i helgen? jag vill dit men vet inte vart jag ska sova. men de skulle vara skit kul att åka dit, då blir de tredje året i rad :) haha, jag kommer ihåg första året jag och marre va där, fy fan va kaos de blev :P orkar verkligen inte skriva allt men man kan sammamfatta de kort att vi kom inte fram till mora som vi skulle, vi lifta med några killar som såg ut som nå tuffa galningar, rakade skallar och tatueringar.^^ de gick inte så bra, varken jag eller marre visste vart älvdalen låg, å inte dom heller. så vi virra bort oss i skogen. jag glömde min mobil i deras bil, en gammal jävla mobil. vi kom iaf fram till bussen som skulle ta oss till älvdalen, efter ca 20 min stannade bussen för att de va en bil bakom som tutade å grejer, då va de DOM, också kom dom in i bussen å ropade : saaandraaa!? , haha, då kom dom för att lämna min mobil ^^ hehe, gulliager månniskor har ja nog inte träffat, först åkte dom runt med oss i bilen skit länge, å vela inte ens ha nå pengar, sen åkte dom efter bussen för att lämna min medlestids mobil^^ hehe.. aja, sen vart de väl lite krångel i älvdalen också, jag och marre hade ju ingenstan att sova, och ingen som kunde köra oss hem heller. men de fixade sig, vi fick sova hos tarzan i mora? , hm, tror ja de va ^^,. sen körde han hemoss till gbo dagen efter :D hahahaha. fan va roligt när man tänker tillbaka. jag och marre har då haft de superkul! de va väl de som va poängen :)



hoppas jag får träffa dig ikväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0