värnamo

idag har jag inte gjort mycket, va och tränade med mamma en sväng på dagen, sen va jag med ullis, vi kollade på tv å prata lite. sen kollade jag på efterlyst å insider. helt sjukt vad mycket de händer alltså, man undrar ju om man ens ska våga gå ut över huvu taget, som dom där två killarna som är spårlöst försvunna, hur konstigt är inte det ? ingen vet liksom vart dom är och det finns inga spår av dom heller. fyfan! det finns verkligen sjuka människor, och de är fan läskigt att sånna går löst..

i mån ska jag åka till värnamo och hämta alla grejer från lägenheten och gå till skolan och lämna saker. tycker de är tråkigt att lämna alla i klassen, för de va verkligen en kanon klass!!  men men, ullis följer med mig och de är ja verkligen glad över, annars hade vi inte hunnit bli klara tror ja. men hon är ju bäst så va ska man tro liksom.. Puss på ullis ♥


nu blir de lite tv sen sova, i mån ska ja upp klockan halv 7 och gå hem till mamma, sen ska jag följa med till borlänge för mammas kompis marika ska tatuera sig hos en kille där, så jag tänkte kolla lite om han är bra så kanske de blir en till tatuering för mig snart igen :) hoppas verkligen de, va ju meningen att jag ocg ullis skulle tatuera oss, och han va skit billig! marika ska göra ett porträtt av sin dotter på benet och de kostar 800, de är ju ingenting. hoppas han har nå fina bilder som ja kan kolla på så min och ullis tatuering blir av snart :)

aja, puss hej

   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0