APU

denna vecka har jag apu , det är ganska roligt faktiskt. fast jag blir så jävla tröttpå dagarna, också känns det så tråkigt att sluta klockan 6 för då hinner man bara hem , äta, sen gå och sova typ :S

Sen vet jag fan inte hur jag ska göra med skolan, FAN! jag vill ju gå frisör men det känns så jävla onödigt när jag har hört så jävla mycket skit om den.. just nu känns det som att jag verkligen inte vill gå där.. men jag vill heller inte gå ett extra år :S ÅÅÅH JAG BLIR GALEN!

Iaf, jag träffade sandra götesson idag :) mycket trevligt! henne har jag saknat väldigt mycket kan ja lova! <3

nu håller sigge på å jävlas med att han ska ligga på min mage medans jag skriver, så jag tror jag får sluta nu, annars blir väl han ledsen på mig :)

GODNATT SVERIGE ♥



Kommentarer
Postat av: ullis

hör av dig till mig idag , när du kommer hem

2008-11-05 @ 10:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0