fars dag!

fars dag idag, och jag har inte köpt nått till min pappa,men det blir att åka hem till mamma snart och göera en smörgåstårta som han får :)

I fredags vart de fest i bjursås, det va riktigt trevligt faktiskt :) sen igår vart det bara en slapp dag. kollade på lite film å så, sen kom jag hem till pappa ganska sent, och då va han full. usch ja tycker synd om han, han har problem med ryggen och kan knappt röra sig :S. men idag blir han iaf glad när han får en smörgåstårta xD

i mån åker jag hem till värnamo, usch säger ja bara. och jag har kommit på en sak, jag kan inte hoppa skolan tills jul, för jag har tre månaders uppsägningstid på lägenheten :S jävla skit! vi får se hur det här går..Nu kommer mamma iaf så vi ska hem och fixa lite, sen blir det att åka tillbaka till pappa, sen kanske träffa ullis en sväng :)

Puss Min lägenhet :), eller en del av den ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0