hemma

Har precis kollat på Ghost  Whisperer, så nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik, blir väl att kolla på ett till avsnitt snart.. igår hade jag utvecklingssamtal, det gick väl bra med jag tyckte att lotta fjäskade lite när jag sa att jag vela hoppa av. men men.. jag tror jag tänker för mycket när det gäller skolan, när jag väl har bestämmt mig för något så ska alla komma och säga saker som gör att jag blir osäker! jag blir galen! kan jag inte bara få göra mina egna beslut utan att andra ska komma och säga massa skit! usch.. ingen skola idag iaf, orkar verkligen inte. blir väl att städa och packa upp alla grejer jag hade med hem, har inte orkat göra det än! ajaa.. Piss på allt..hejdå!



bina  Jag saknar min binus!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0