jobb jobb

Fick nyss reda på att jag ska jobba på strålins ons, tor, fre. det är SUPER tråkigt att jobba där! men va gör man inte för lite pengar, å då menar jag verkligen lite för de är dåligt betalt att jobba där, men slita som en jävla gris får man då göra. ! usch. men jag måste verkligen ha pengar till julklappar. de va meningen att ja skulle joba ons, tor fre nästa vecka också men det blir nog bara ons, för vi åker nog till värnamo och hämtar alla grejer på torsdagen, de ska bli skönt å få hem allting så ja kan fixa till mitt rum hemmaås pappa så ja kan vara här lite mer, jag samlade ihop alla kläder som låg på golvet idag, en nej jag har ju ingen garderob så jag vet fan inte vart ja ska göra av allt, blev att lägga allt på sängen då ;D hehe..
f
rån klockan 2 idag har jag städat här hemma hos pappa, tror fan aldrig de vart så rent i detta hus som de är nu. så nui hoppas jag att ja får massvis med pengar så jag har råd att köpa lite kläder som ja vill ha, några julklappar å åka till parken! fan vill verkligen de, hatar att ha lite pengar, fan jag har alltid haft pengar så ja har klarat mig bra på en månad, nu har jag inte ett öre. å snus, ja de är väl bara att säga hejdå till snusandet. för de kommer ju gå åt pipan nu när jag inte har nå pengar.. får se hur mina närmaste dagar kommer vara då.. hmm..

Min mamma va och pratade med nån gubbe idag, som tydligen jobbar på iv på lugnet eller hur de nu va, jag vet inte va dom pratade om för ja har inte frågat henne än, men de va igentligen meningen att ja också skulle med, men de kändes så jävla onödigt, för ja har ingenting att fråga om, ja vet bara att jag är förbannat jävla skoltrött och verkligen inte orkar gå i skola  nu, och de va okej för mamma när jag hoppade av john bauer, men nu är de ett jävla gnäll på att jag måste gå i skola, aja ja fattar inte ett skit. men jag tror ja bli hemma till jul iaf, det är ju inte så länge. sen får vi väl se hur ja känner för att gå i skola senare. blir bara så trött på att alla måste gnälla på mig och säga till mig vad jag ska göra, jag är väl för fan inte dum i huvudet, jag fattar väl själv att man måste ha en utbildning å blabla, men vafan gör de om jag får lov att gå ett år extra, hur många är de inte som gör de liksom? jag är ju inte den enda på jorden som är skoltrött, men de verkar inte vissa människor fatta..nä nu börjar jag bli irriterad känner ja, så de är nog bäst att sluta skriva om detta. jag hoppas verkligen att jaghar råd med parken på fredag, och jag hoppas verkligen att jag orkar! jobbar ju till 5 på dagarna när jag är på strålins, och lacky brukar ju vara så seg så vi brukar ju inte vara hemma förens vid kvart i 6.. aja, nu ska ja nog ringa ullis och fråga om vi ska ut och gå en sväng, 


Ha de bäääst.. Puss♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0