kanon väder

idag vaknade jag vid halv 7, hade ställt klockan på 05.20 men den ringde inte :S ja skulle gå hem till pappa och hämta daizo för han jobbade förmiddag.. de va ovanligt drygt att gå ända hem till pappa kan ja lova, när man är nyvaken också. iaf,mamma ramlade igår och slog knät så hon kan inte gå, hon va till värdcentralen och dom sa att hon skulle åka till akuten, så där är hon nu. hoppas de går bra och att de inte är nå allvarligt. men med hennes otur skulle de inte förvåna mig..

idag har ja inte gjort så mycket,har nyss vart ute å gått på ellusspåret. så jävla sköbnt väder så de finns inte, vart så jävla glad i morse när jag vaknade och de va så underbart väder. nu fattas de bara att de kommer lite mer snö och blir lite kallare så är de perfekt :)

jag måste verkligen försöka skaffa nå jobb, har inga pengar och kommer inte få nå heller, om ja inte jobbar. vet fan inte hur ja ska få ihop pengar till julklappar :S aja, blir väl inga.. nu blir de film för min del.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0