lalala

Jag tror de enda jag gjort idag är att vart ute å gått, först kom pappa med daizo till mig för han skulle jobba, så gick ja ut med valle å daizo på elljusspåret, sen efter de så gick ja hem till pappa direkt, sen va jag nyss ute å gick med ullis igen, sen ska ja gå hem till mamma om ett tag, sen hem till pappa igen, å kanske tillbaka till mamma igen. haha.. men så går de när man inte har nå bättre för sig..

lördagen va trevlig! först så hade jag super trfåkigt och satt och drack lite öl för mig själv, sen kom monica och tony, sen senare kom johan kalling och milla, de va kul :) fast ja somnade inte förens halv 7 på morgonen typ, så igår va ja ganska trött.. Men de får man väl ta.. är fortfarande sjuk också å de suger verkligen, nu vill ja bli frisk!
hoppas på parken nästa helg då med sabina :) för vi har alltid superkul!

nu ska ja kolla på en film tänkte ja, hare braa! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0