rådjur ^^

Nu sitter jag och kollar på tv, va till bjurs en sväng förut och hämtade papprena som anna hade skrivit om mig från praktiken, det va iaf bra saker hon ahde skrivit. :) sen när jag kom hem så gjorde jag och mamma hamburgare :D hehe. sen skulle jag hem till pappa och hämta lite kattmat, på vägen hemså hoppade det fram ett rådjur framför bilen :O Jag bromsade och vart glad att jag inte körde på de, men sprecis efter så kom det ett till rådjur! haha, det va riktigt nära att jag körde på de :P hehe..

Iaf, idag har jag bara haft lite feber, och mår hyfsat bra nu, har bara ont i halsen. hoppas verkligen att det blir bowling i mån! skulle verkligen vara superkul!

PÅ SÖNDAG ÅKER JAG TILL VÄRNAMO! usch å fyyy! jag vill INTE!  fan va deprimerad jag blir på detta, jag ska iaf hoppa av, men det blir nog till jullovet. pallar inte att gå på den där skolan i tre år. får se om jag kommer in på någon annan skola..

Nu blire att kolla på tv, hade fint! PUSS       ψ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0