snööö

idag vaknade jag vid halv tio på grund av att jag inte kunde andas ur näsan. DRYGT! men idag har jag iaf inte feber så det är skönt...


va nyss ute å gick med ullis i snövädret, jag tycker de ärskit mysigt med snö! bea gjorde illa sig å de va ju minde bra, valle va också konstig när vi kom hem, han gickkonstigt å hade svansen mellan benen,  men nu ligger han här brevid mig, han klarar sig.. vad händer ikväll? jag ska då gå till ullis lite senare, få se om vi hittar på nått kul.. men de gör vi för de mesta ;D jag måste bara säga att det är SUPER  skönt att inte gå i skola! men jag måste komma på nått somjag vill gå sen, usch de är svårt. förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0