snööö

Har nyss vart ut och gått en sväng, såg ut som en snögubbe när ja kom hem, men det är skönt att de snöar, iaf istället för regn..  mamma är borta nästan hela dagen , och det är skönt! vet inte va ja ska hitta på men. senare ska iaf jag och sabiba tll gymmet och träna lite :) skoj! sen måste jag hem till pappa och hämta lite grejer, har alla kläder å allt kvar där sen jag kom hem.


Jag ångrar iaf inte att ja slutade i värnamo, eller jo, det är ju skit tråkigt att lämna alla super trevliga människor där, men det är nog de enda. det är så jävla skönt att vara tillbaka i gbo igen! jag har nog aldrig älskat gbo så mycket som jag gör nu kan ja säga. men nu är de ju bara å fundera ut va jag vill göra . pallar inte att bara sitta hemma hela dagarna, fast de är rätt så skönt måste jag erkänna ;). men men, vi får väl se hur de blir, kanske blir att gå IV, får se får se.. aja, nu ska ja göra nå vettigt.

PUSS     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0