USCH!

Det suger verkligen att jag har vart hemma i gbo i över en vecka och det känns som bara några dagar! och att jag bara ska vara här i en vecka till sen åka tillbaka till värnamo! det är verkligen inte roligt där! VILL INTE! ännu mer suger det att jag kommer sakna sabina och ullis så grymt mycket! ni är värkligen bäst! jag vill vara kvar här i gbo, känns så jävla onödigt att jag ska gå på den där jävla skolan, när man har hört så mycket skit om den!! och jag vill inte sitta själv i en jävla lägenhet! även om det kan vara jävligt skönt ibland, IBLAND. nu låter det som att jag inte har nå kompisar i värnamo,men det har jag. men jag känner verkligen inte för att göra någonting när jag kommer hem från skolan, inte ens på helgerna vill jag göra nått, jag bara sitter i den där jävla lägenheten och ugglar. DET SUGER! jag känner inte att jag kan gå till nån och bara "vara", som jag kan till ullis tex. jag kan lixom bara gå dit och vi gör inte ett skit ibland. och jag känner att jag inte kommer få några så nära kompisar i värnamo. sen saknar jag att gå ut och gå med en hund när jag går ut! det är ett helvete att gå ut utan en hund när man är så van vid det! jag blir fan deprimerad av det här. jag sitter bara och räknar ner dagarna jag ska vara kvar i gbo. + att jag ska ha apu denna vecka som kommer och då kommer jag ändå inte ha tid med npgra kompisar eftersom jag jobbar från 10-18.00. jävla skit! ja känner att jag inte kommer palla att gå i värnamo i tre jävla år. så som det känns nu så kommer jag verkligen inte det.. nu vart det mycket klagande på en gång. men jag brukar inte skriva  på nätet vad jag tänker och känner, men nu gör jag också de, och det kändes jävligt skönt ska ja säga dig. aja, nu blire natti för min del. godnatt sverige!

jag förstår mig verkligen inte på dig, det har jag aldrig gjort heller..




Kommentarer
Postat av: ullid

Men gummsan, Du kan alltid komma och va med mig de vet du , du är alltid välkommen babe,

Kommer sakna dig , men om de är så att du inte kan byta försök att göra nå roligt över att du bor där nere . älskar diiiiiig mest

2008-11-01 @ 15:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0