tååååg och pissväder.

nu sitter jag på tåget hem till värnamo. usch säger jag bara, vädret är piss, fast det va ju igentligen skit samma när man ändå sitter på ett jävla tåg.

Jag fattar inte riktigt, jag hatade grycksbo förut, därför vela jag flytta för att slippa allt, men nu när jag har vart hemma vill jag bara vara kvar, jag förstår mig inte på mig själv, och jag tror inte att nån i gbo gör det heller. men iaf, jag känner mig fan skit deppig idag, kändes skit drygt att åka från gbo . och jag fattar inte hur jag ska klara mig resten av månaden, jag har typ inge mat hemma, och nästan inga pengar alls, först och främst ska jag köpa kattsand och kattmat till sigge, det är då fan viktigast. och jag hoppas att peter (hyresvärden) har fixat mitt element! annars kommer det vara svinkallt inne i min lägenhet, men det skulle inte förvåna mig o han inte har gjort det för han verkar lite knepig.

jag fick iaf tag på snus igår, jag har en jävla tur annars hade jag inte haft nått idag på tåget, jag frågade en som verkligen inte brukar vela köpa till mig, men jag sa snälla bara en dosa för jag måste ha på tåget, då kom han ut med en hel stock till mig, betald och allt ;) hehe.. ibland har tillochmed jag tur.

jag tycker också väldigt synd om sigge som får lov att sitta i en liten bur, han är inte så glad på mig nu märker jag, jag sitter och skriker och vill komma ut, tur att det bara är 2 byten denna gång då går det lite snabbare. nu sitter jag på tåg i 6 timmar istället för 8-9.. så det är skönt :)

jag va med ullis igår, hade fan inte träffat henne på hela veckan :S bara för att jag vart sjuk å så, men igår kollade vi iaf på ensam mamma söker och sanningens ögonblick på kvällen ,och va ut och gick med turbo en vända i regnvädret, tror inte det va så bra för mig, för nu börjar jag få ont i halsen igen. usch fy å blä.

en sak till, sabina får fan ta å skaffa halebop nu så jag kan ringa och terra henne hela tiden när jag har tråkigt :) och henna tycker jag väldigt mycket om faktiskt. och jag är väldigt glad att jag är hennes kompis :D hihi..





ni är mina bästa ♥

Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0