trevlig kväll

Nu ligger jag i sängen och ska sova snart, kvällen igår vart ganska rolig ändå, trevligt att träffa lite folk man kände, men det va KALLT! fy fan va jag frös när jag kom hem, satte på mig min sköna vinterjacka på en gång när jag kom in. tack erika för att ja fick komma, de va kul!

Idag har jag bara tagit de lugnt. vart hemma hos pappa, sen gick ja till peter en svöng medans jag va ut och gick å sa hej,sen gick ja hem igen också kom ullis å vi kollade på ensam mamma söker och sanningens ögonblick :) trevligt.. på tisdag ska jag och sabina och hälsa på bjursåsskolan, ska faktiskt bli kul å träffa lärarna :) trod e eller ej, men jag saknar bjursåsskolan. faktiskt. 


Här kommer lite bilder från kvällen :)


                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0