upp och ner

jusst nu känns det som att allt bara är upp och ner, vet inte va ja ska göra.. känns så jävla meningslöst att sitta här, orkar inte gå till skolan, orkar knappt gå ut, de enda jag gör på dagarna är att kolla på film och är ute och går. fattar inte att det får vara sådär, varför ska de blir massa problem för? det kanske bara är jag som krånglar och tänker för mycket, jag vet inte. det är så jävla typiskt när jag verkligen vill någonting så går det alltid åt skogen, varför ska jag ha sån jävla otur jämt?! känns som att det inte spelar någon roll vad jag gör, det blir aldrig som jag vill ändå. jävla skit.

idag har jag bara kollat på ghost whisperer, ingenting mer, tänkte gå ut och gå snart. då år man någonting annat att tänka på iaf, rensa hjärnan brukar dom säga, men det vet ja inte riktigt om de stämmer. allting kommer ju tillbaka ändå när ja kommer hem igen... allt är liksom konstigt i mitt liv just nu som ni kanske märker..


    ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0