uppdatering

ja, de va nån dag sen jaskrev, så ja tänkte berätta lite om hur det är att jobba på stråins. de suger. bara massa skitjobb och jag har ont i hela kroppen. idag stog ja vid en maskin från klockan 10 till 3, jippi! stressigt som fan ärde också när man står där. usch. i onsdags åkte jag från jobbet till stan sen till kupolen och där träffade jag monica och tony, och jag köpte en tröja, ett par strumpbyxor och foundation. det suger ännu mer att jag inte har nå pengar ch just nu vill jag verkligen hitta på nått. men vet inte vad. de va nått jag tänkte på förut som jag skulle skriva men nu har jag glömt bort de.

på söndag åker mamma tillnorge och hälsar på  lars, jag är glad för hennes skull och hoppas att han är snäll mot henne.men de tror ja,

nu vart de bråttom helt plötsligt. får se omja skriver senare.ska med milla till bjurs en sväng..puss

Kommentarer
Postat av: Hans Helmut Kirst

Fy vilken värdelös blogg.

2008-11-30 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0