23 oktober

Idag vaknade jag vid halv 8 bara för att sigge hade damp i kattlådan, han hade redan bajsat men ändå skulle han hålla på att krafsa i evigheter. och jag va ju så trött då jsg orkade inte kliva upp i sängen å ta bort han, + att han grävde ner Malins trosor och en plastpåse. haha. Jag lyckades somna om efter ett tag, men vid halv 9 skickar ullis fem sms på rad och frågar om jag är vaken! och jag med mitt morgonhumör dessutom. haha. sen i alla fall somnade jag om och vakna igen klockan 10 för jag och sabina skulle åka till borlänge och handla lite kläder tills i mån :) det va riktigt trevligt! jag köpte en svart tröja, ett par skor, bh och trosor, foundation, örhängen och två nya tungpiercingar :) vi åt oss också tjocka på MCdonalds. sabina köpte ett par grymt snygga skor!. det har vart en super kul dag med dig tjejen, har saknat dig!

Ja, sen kom jag hem, gick till gymmet med mamma och malin, sen åkte jag hem till pappa, ska vara hundvakt för han jobbat natt =) ullis fixade en blogg till mig, sen va vi ut å gick. och nu sitter vi båda här och nördar vid datornerna =) hehe.

I mån blir det kalaaas! gu vad kul det ska bli att festa med er brudar igen. + några fler tjejer från falun! =) rättviks parken, DANS DANS DANS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0