26 oktober

Trööött! sitter och väntar på att ullis ska höra av sig så jag kan åka till viktor och färga hennes hår. Hon ska få blonda slingor :) idag har det vart slött, vakna vid halv 1. var hos ullis igår och kollade på tv och åt chips :)

Jag åkte till skolan för att vänta på atta ullis skulle komma hem från borlänge. Shit alltså,jag satt där och tänkte. jag vela ju komma ifrån grycksbo när jag flyttade till värnamo, men fan va skönt det är att vara hemma nu! bara att vara i grycksbo liksom, hehe låter skit knäppt! men när man inte vart här på två månader är det jävligt skönt att komma tillbaka!

+ att det är jävligt kallt! jag håller på att fryska ihjäl, ändå sitter jag inne med jacka på mig. måste fan åka och köpa en vinterjacka någon dag. så jag inte gör av med pengarna som jag fick av mormor . hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0