29 oktober

nu sitter jag hemma hos pappa, kom hem för ett litet tag sen, har vart i bjurs och ridit med min bästaste sabina :) hon kommer hit snart och vi ska laga pizza :D ska bli gott för jag är super hungrig!

Idag var jag till bjurs och kollade in min apu plats, som jag ska vara på nästa vecka. Salongen va jätte mysig, och hon som jobbar där var också jätte trevlig! (anna tror jag hon hette)

Efter det så åkte jag in till stan, till socialen. usch säger jag bara! fattar inte ens vad jag gjorde där, (Åkte dit för det där som hände på kullaberg, att jag ramlade och slog i huvudet och att jag va så full), iaf. ,dom frågade mig om jag hade tagit nå droger den kvällen :S bara för att jag hade vart aggresiv på sjukhuset, tydligen.. nu ska dom prata med deras chef också får vi se om det blir någon utredning av det, men det känns jävligt onödigt! fan, Nästan alla ungdomar super ju, och jag hade den oturen att ramla och slå i huvudet! vafan, ska dom börja göra utredningar på varenda unge i sverige som super eller, ne fy fan... det va lite drygt att bli påminnd om det måste jag säga, det är lixom ingenting jag vill gå och tänkte på, speciellt inte när jag är hemma och har lov! och jag tänker fan inte gå och prata med nån om de blir utredning, både jag och mamma va överens om att vi inte tyckte dom behövde göra någon utredning. men men, vi får väl se hur det blir. nu ska jag försöka att inte tänka nå mer på det här, nu kommer sabina snart och vi ska ha det super mysigt! du är bäst baby! ♥ ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0