30 oktober

nu kom jag precis hem, har vart ute och gått med valle och daizo i nästan en och en halv timme.. va väldigt skönt! ullis följde med mig och gick elljusspåret en sväng också.

Idag gick jag upp klockan 6 på morgonen, för jag skulle följa med ullis till frisören, det tog 4 ½ timme! va ganska drygt att vänta men det va kul också :) sen gick vi lite på stan och letade efter lite saker, jag skulle igentligen köpt djävulshorn, rött nagellack och en röd kjol, men det vart bara nagellack och påfyllnad till min mobil, det suger att det är 300 nu istället för 200!! ja, och efter det så åkte jag hem till pappa och vi åkte till city gross en sväng, men hitta inge djävulshorn där heller:S sen åkte jag hem och gick ut med hundarna :)  Nu ska jag ta och äta någonting sen ska ja bara glo på tv. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0