24 oktober

stress stress.. nu har jag vart hemma hos mamma och duschat å plattat håret . jag blir alltid så stressad när ja ska ut och festa, jag är typ klar nu och det är 2½ timme kvar tills folk kommer ^^ hehe. om ett tag kommer ullis, då ska väl hon också göra sig klar, sen kommer bina också :) gu vad kul vi ska ha ikväll tjejer..

jag längtar verkligen inte tills jag ska tillbaka till värnamo! usch säger ja bara! vill vara kvar i grycksbo, fast det är konstigt. jag flyttade till värnamo bara för att få slippa grycksbo, men det är så grymt tråkigt i värnamo, och jag känner verkligen att jag inte orkar göra någonting efter skolan och på helgerna. här i grycksbo är det inte heller så jävla kul igentligen. men man har dom närmaste kompisarna här. det känns både skönt och ensamt att bo i en lägenhet helt själv, men det värsta är ju att skolanb suuuger! lärarna är verkligen skit dåliga! man lär sig ingenting på lektionerna, om man gör fel på någonting så rättar dom till det eller säger att man ska låta det vara, kul mycket lär man sig då liksom:S usch, i början kändes det skit bra i skolan , men nu efter ett tag har man fått tillbaka den känslan att man är skoltrött, och vi kan bara gått några månader.
men nu ska vi inte tänka på det! NU är jag i gbo och blir kvar här i två veckor, fan va skönt det ska bli, då kanske man känner dig lite bättre när man kommer tillbaka sen, hoppas jag.


NU SKA VI TÄNKA POSITIVT OCH HA KANON SKOJ IKVÄLL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0