ny biiil

ja, inatt vid 3 åkte pappa och peter till skellefteå (tror ja de va ;) för att hämta en ny bil till far. å den är såååååå snygg! funderade först på att följa med jag också, men de va lite för lång bilresa för mig. hihi. fundera faktiskt på att storstäda fars hus, för när ja kollade på rent hus för några dagar sen så visa dom nå äckliga små larvar som lever där de är dammigt och typ bakom soffor å så , och I soffan. usch. då vart ja lite äcklad, för de är ganska dammigt överallt här. speciellt bakom soffan där man inte kommer åt när man dammsuger. haha.. fåse hur de blir med de.
igår fick jag jobb från lacky, som jag skulle göra klart igår. drygt som fan va de, men jag fick som tur var hjälp av peter, annars hade jag aldrig hunnit. men de är skönt, för då får ja lite extra pengar nästa månad också . :) Jag längtar tills pappa och peter kommer hem, så ja får se vrålåket. :D jippi.. ne nu ska ja göra nå vettigt tänkte ja.. huj


ojojoj .:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0