4 dagar

ja, då va de bara fyra dagar kvar tills skolan börjar. och just nu känner ja lite för de , faktiskt.
fick reda på idag att jag fick en lägenhet med en annan tjej, det va i dom finaste lägenheter skolan kunde erbjuda, näsa till skog och de skönaste är nog att ja slipper ta bussen till skolan. Sen tjejen som bodde där hade en schäfer/borderkolli tik, de kommer nog bli super!
men man får inte ta med hund den första veckan för då ska vi i klassen lära känna varandra och göra roliga saker, hmm. aah men de blir nog bra de.

idag har jag iaf vart ute och gått med ullis, och i morgon blir de nog skogen och plocka svamp och blåbär.. sen, ja hoppas på fest iaf..
sen måste ja få iväg min moppe så ja kan köpa mig en dator. hur ska ja annars klara mig!? hihi..

men jusste, ja träffa ju Totte idag med hans söta lilla unge, de va ju inte igår kan ja ju säga. men han va då soig lik, eller ja om man bortser från ungen. haha. trevligt va de iaf :) 

nej nu ska ja läga lite mat sen vara med ullis pullis. 

hajt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0