dollarstore

idag va jag och pappa till dollarstore en sväng och handlade lite. men dum som jag är så glömde ja ju handlingslistan hemma så allt vart inte med, men ja, de viktigaste iaf. sen va vi å hämtade släpvagnen, pust. de har vart en stressig dag.

haha men en sak va kul, vi åt på burger king, så köpte pappa nån hamburgare som hette nått med king blabla, de såg ut på namnet att den skulle vara stor så får han den och de är nog den minsta hamburgaren jag sett! haha och pappa blev helt galen, ni som känner min far vet ju att han  kan äta en del, en heel del. haha! nej stackars pappa. =)

och nu vill jag ha öööööl! hoppas på de och bastu med bästa ikväll. :)

cruising är de ikväll okcså juu! :) fåse va som händer


åååh, idiot.


hajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0