..

hajhoj..
min mor va nyss här å vi pratade lite om skolan å så, så hon ska ringa rektorn för hundsport senare så får vi se va hon säger. haha de skulle inte förvåna mig om ja inte får nå boende, med min otur så..
ikväll blir de film med Ullis, hoppas på bröllopsduellen, om ja får hem den, annars blir de the notebook, åååh! de är bäst :)
ja, min älskling är hemma nu iaf, och han är sååå bäst :) skönt at han ska bo med mig :) daizo alltså, om de va nån som inte fatta de.

sen hoppas ja på kräftskiva i morgon! alltså riktig, med hattar å grejer. och inte bara jag och milla som sitter och proppar i oss. haha. Mycke folk och stooora partytältet! ja hoppas verkligen :)


men jag tycker min Sigge är sötast!
 




nej nu ska sandra fixa!
hajt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0