forshaga!

då va man bosatt i Forshaga. och ja, denna vecka har faktiskt vart bra! Emmy, som jag bor med, är hur trevlig som helst, och ja alla tjejer i klassen också för den delen, hehe och killen också..
vi hade informations läger tis-tor , så vi lärade känna alla i klassen å så , ,mycke trevligt!
de enda som vart dåligt med denna vecka är väl att jag inte haft nån dator eller nån tv, så de har vart ganska långtråkigt. men idag kom mamma tobbe och peter hit och då hade mamma köpt en dator till mig! många pussar på min bästa mamma.
sen är ju min älskling här nu också och de är ännu mer super bra :) hihi.

Emmy åkte iaf hem denna helg, så jag är själv då, men de känns ganska skönt ändå. Jag ser verkligen fram emot nästa vecka och när vi ska ta med hundarna! fast lite nervös är ja ju såklart. men de ska nog gå bra :)
sen så i morgon så ska ja och älskling ut i skogen och utforska lite, har ju skogen pprecis ovanför lägenheten så de är ju kanon .:) bir nog super de här tror ja!
sen så struntar ja i allt skit som hänt, för de är inget som ska få hindra mig från att göra de ja verkligen gillar! nej, idioter kallas de. och just därför är de ingen ide att lägga ner tid på sånt/sånna.

det kommer lite bilder från lägret och lägenheten i morgon eller nått. för nu har ja slarvat bort sladden till kameran.

nu ska ja slå på en film och sedan sova :)
pusseees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0