Kaffe

nu sitter jag här och dricker kaffe, har nyss dammsugit upp allt hundhår i lägenheten! alltså på bara två dagar så är de hundhår öööverallt! haha jag undrar hur de kommer bli med två hundar !
vid halv tio tiden så va vi ut på en skogis, och fotfsatte att utforska elljusspåret, men jag känner att de kommer ta ett tag å lära sig alla vägar. och jag vågar ju inte gå som småvägarna heller ifall jag skulle tappa bort mig. så ja får vänta till emmy och hennes hund kommer. haha..

nästa helg blir de iaf att åka hm om allt går som jag planerat. så kanske jag åker till dala-järna och kollar när far kör, om han nu ska de. sen fyller ju milla år också så de lär väl bli att kika förbi hos henne också :) 

nej nu ska ja ta å laga mina byxor. faan, jag har inga byxor jag kan ha, antingen så passar dom inte eller så är dom trasiga, haha de bli å laappaaa. snyggt siddu.. 

hujts



Jag vill ha tillbaka sommaren och Big Lake Run! 
Det va nog nått av de roligaste ja vart med om! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0