Pappa

skolan idag gick skit kan ja ju säga. daizo vela verkligen inte göra som jag sa, han vela bara till misty! han skällde och skällde tamefan hela tiden så ja vart gaaalen! (misty löper, om ja inte skrivit de förut). men men de gr inte å göra så mycket, de är ju naturligt för dom å göra, det, när hon löper så.. men han klarade iaf hanteringstestet och de va ju skoj! :)

fick ett mindre roligt samtal igår från farbror lacky, att pappa låg på falulassaret. han hade kt in för att han hade hjärklappning först, men dom hade skickat hem han för de slutade. sen på vägen hem vart han förlamad i ena sidan och kunde inte prata å så. så per körde in han igen och då la dom in han. ass de är så jävla läskigt, för pappa får hjärklappning OFTA, men han åker nästan aldrig in, och tänk om han inte gjort de, eller om per hade hunnit släppt av pappa hemma och sen åkt. nej usch ja vill inte tänka tanken.
det är så läskigt att sånna där små val kan rädda livet, tänk alla val man göra varenda dag. usch.
nu ligger han iaf i uppsala med en blödning i hjärnan. men han trodde att han skulle vara tillbaka på falulassaret till helgen, så de hoppas ja s ja hinner träffa han!
och ja, min pappa är bäst och jag älskar han :)

nu till nått lite roligare, jag gick en långpromenad i skogen med daizo idag och passade på att ta lite kort, så ja lägger väl upp några då. :)







 han myser i min säng :)

 söötast


pusss å haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0