roligt

jahapp, då har man strykt och satt upp gardiner i köket också, finfint vart de!
va å utforskade elljusspåret förut också, och ja man ju säga att de är en aning större än de vi har i grycksbo, det gick typ vägar ut och in överallt och ja va lite rädd för att gå vilse. men som tur va så hittade jag tillbaka.

dagen blir väl som vanligt. långtråkig, har ju fortfarande ingen tv, oh ja kan inte tanka hem nå filmer på datorn heller, jiiippoi! Eftersom peter va sååå rolig och tog med kalle anka till mig så får de väl bli å se på de senare då. hmm, eller kanske gå och köpa en film. fåse.

sen är de ju mycke roligare å sitta här när man nyss fick veta att lars kristerz spelar i enviken! gaaaah!!! jag vill hem nu , om ja bara hade tagit en buss hem igår så hade ja vart hemma nu . jag är sååå duktig.

nej nu ska ja göra lite nytta tror ja.
haajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0