soool

ååh, helt underbart väder! synd att jag måste vara inne och städa bara. men snart klart ;)
jag och ullis resade ute vid grillplatsen idag, så nu ska vi bara klippa buskarna så man kan sitta där och grilla ikväll :D sen efter de blir de att åka in till stan på fest.
i morgon åker far iväg på race, hoppas på de bästa, ingen rödlykta igen hoppas ja iaf ;)
jaja, iaf så är de bestämt att jag ska gå i forshaga nu. vet inte riktigt hur ja känner för de :S men nu är de iaf försent att tacka nej så ja har väl inte så mycke val. haha!

nej nu ska ja ut i solen och soooola! sen duscha fixa å vänta på ullis!

och eftersom att alla har tjatat på mig så mycket och så länge nu om att jag måste ha fest igen, så kanske de blir så i morgon da ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0