Vloppan

nu har jag nyss städat nere i vloppan, vloppan vippan. vafaan! grycksbos största skitställe rättare sagt.
valle och daizo började bråka, som vanligt. och allt känns bara bläääääääää just nu! faan.
för de första så finns de så märkliga människor så ja tror ja spyr!
varför ska man ens börja lära känna nytt folk för, ja nöjer mig fan bäst med dom jag har som jag verkligen vet vem dom är.
nej usch! i forshaga ska ja bli tönten som sitter längst bak i klassrummet och pillar snorkåkor under skrivbänken. ja de ska ja fan för ja hatar människor.

ja okej, jag har inte den bästa dagen i mitt liv med andra ord. och det känns ju super duper mycke bättre att piss skola börjar snart också, och att jag är så jävla sämst så ja har tre jävla år kvar när ja hade kunnat haft två.!

ååh, ikväll blir de grillning och full som en kastrull iaf, eller ja, om ja blir så bättre humör till kvällen, annars kommer de nog inte gå så bra. annars blir de full som en kastrull själv hemma i min leeeekstuga! för där ute vet man aldrig vad som händer när man är full, kanske t.o.m kommer en liten söt spindel på fest! wiiiiehoo!


hejdå


Och ett ännu större hejdå! ja, hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0