bra bra

idag mår jag skapligt bra, inge feber iaf. men jag vaknade med världen huvudverk och snuva i morse och de va mindre bra. men nu mår jag iaf lite bättre, de är superfint väder ute och och vill åka skiidor! men men, så jävla typiskt att man ska bli sjuk just denna helg. hoppas att febern är slut nu, för i mån fyller jag år och då vill jag äta smörgåståårta! mums :)
om jag mår bättre senare så kanske de blir att dricka lite om min sabina kanske vill komma hit. :) men inge fest för de orkar ja inte, men jag fyller ju år så då måste ja ju göra nånting, och jag och sabina har ju alltid kul ändå :D för alla andra ska väl mysa med pojk å flickvänner, ääh, de behöver man inte, ;)

jag saknar min sigge, så idag ska jag nog gå hem till mamma en sväng, :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0