brasaa

nu sitter man här, ensam, med brasa tänk och rökelser med vaniljlukt. när man har de såhär mysigt borde man inte få vara själv. men så är väl livet. ensamt och tragiskt.. haha.. ne livet är bäst, älskar allting just nu. puss på de.
jag och sabina har superkul på msn, roligare kan man inte ha. och de är så komiskt att jag nämner de, men de finns folk i gbo som inte har alla getter hemma, och de är faktiskt sant! helt jävla blåsta människor finns de. men vad skulle gbo va utan er? ne bara en tråkig håla, som de ijuförsig är, men ni puckon gör ju så de finns saker å snacka om iaf. haha

helt värdelös dag faktiskt, inte gjort ett skit, kollat på tv,, vart ut och gått, kollat på tv, gått, å tv.. ja, så såg min dag ut. men ändå så mår jag toppen!
jag har fått hem en massa bra filmer också, som jag igentligen skulle kolla på , men så har de inte blivit än. fåse om de blir överhuvu taget, aja,

säg till om de händer nå kul. puss på alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0