fredags kvällen..

.... verkade ganska värdelös till en början, men sen kom sabina hit och vi lekte fotografer. eller hon lekte modell och jag fotograf xD sabina är snygg! typ vid 10 när pappa kom hem så gick vi ner och kollade på mirrors, LÄSKIGT!+ att jag har en stor spegelvägg i vardagsrummet också. fyfan, vi va rädda.. sen efter den filmen kollade vi på just like heaven, de är iaf ingen skräckfilm, vi fick lov att lugna ner oss lite . :P

nu blir de snart att åka å åka skidor med daizo och kanske nisse. :)

igår va jag också ute och gick med mamma på tansen, valle och daizo va också med. :)


 





tansen :)



nu åker jag och daizo till bjuurs! :) byebye

Kommentarer
Postat av: ullis

mirrors är väl inge läskig eller

2009-02-22 @ 13:59:46
URL: http://ullisnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0