helgen..

super duper lyckad helg! i fredags kom vi till tidahom vid 7 ungefär, då åkte vi hem till emmas bror sen började vi festa, jag blev väckt på lördagen av att ullis kommer med en kamera och knäpper kort på mig, och ja vart suur!! men jag fick väl lov att gå upp, vi gick ut och gick lite och kollade på maaassa änder, och en super fin å. jag vet inte hur många hus jag sett som ja blivit förälskad i, speciellt ett av dom. :) tyvärr  fick ja inge kort på de!
på lördagen så började jag och ullis dricka öl vid halv 2, sen vart de inge mer för vi somnade till ca halv 4, sen så hade vi inte så kul så vi sminkade varandra, och jag kan ju bara säga att vi inte va så snygga..
sen vart de att duscha, fixa sig och börja dricka igen. ännu en lyckad kväll! mycke trevliga människor i tidaholm.

inge skola idag, va istället till borlänge med mamma och malin, malin telefon har gått sönder, igen..
sen vart de hem och fösöka pfå ihop min garderob som stått i säkert 1 månad snart, tog paus och gick runt flyfältet med binus, sen hem å jävlas igen. men jag gav upp, jag faffade inte beskrivningen och ingenting vela som ja vela, så de va ingen idé.
mitt i de jävliga kan allting plötsligt vända och bli super bra, de är väl de som gör att man fortsätter hoppas. :) nu är ja happy face igen! å de är bra..

i mån blir de nog skola, annars blir min mamma suur..


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0