inge skola

inge skola på hela veckan. och jag trorinte att jag går dit i mån heller.. nästa vecka är de loov :D skönt..
i måndags köpte jag en kamera, och jag har tagit lite kort på sigge och valle, och valle blir alltid lika söt på kort!
hehe=)








de är mina sötnosar de :)

igår färgade jag håret också, utväxten okcså gjorde jag blonda(re) slingor i håret för att jag vela att de skulle bli ljusare, men blev de nån skillnad? nej såklart inte. usch..
idag tror jag att jag ska gå och gymma, har ju vart sjuk i nästan en vecka nu och inte rört migh nånting! så nu äre dags å sätta igång igen.
idag är de premiär på baedtime stories, JAG VILL SE DEN!  ingen spom vill gå med mig? den verkar iaf as bra.. fåse hur de blir. igår träffade jag peter också de va länge sen, men de va trevligt :)
förresten så är jag frisk men pallar inte att gå till skolan nu, är ändå ledig på fredagar och då är de ju bara en dag :P


Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0