mycke sol

superfint väder idag också, JA BLIR GLAAD!  men de är svinkallt, mindre bra.
nu ser de inte ut å blir nå hea, vet inte om ja känner för de längre heller. trisst å vara nykter på ett sånt där ställe, men de blir fler gånger annars, men om far ska dit så blir de nog så ändå .:) om inte han är för bakfull sen igår ;)
hela lovet har jag inte kunnat sova på nätterna, har vart uppe till 5 typ hela veckan, och igår gick de ju inte så bra med allt, kort sagt kan ja ju säga att klockan 4 så vart de att gå en 1½ timmes lång skogspromenad, och de va mörkt. livrädd..
men, de häner även dom bästa, för du är ju bäst! ibland,  jag vill iaf tro de...

skulle ha vart ut på tansn med ullis idag, men jag palolade inte de, hon ringde vid 11 och då hade jag bara sovit 5 timmar. men jag hoppas de blir i mån.. :)

jusste, sabina är bäst,  vi ska börja på må bättre, hon vela ha med mig och vi får en månad gratis . :) så nu när pappa kommer hem så ska jag tjata på han så att han betalar de åt mig! :) vi är redan snyggast, tänk efter att vi börjar träna då ;) ojoj.. se upp!




får bli en bild på pappa från i sommras när ja tog licensen, och de gick hål i däcket! ^^ vill ha sommar och alla race och allt kuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0