nya grejer till rummet. :)

idag har jag inge feber, som tur va! så de kanske blir fest i mån om jag lyckad övertala pappa :D
idag va jag och pappa iaf på rusta en sväng, jag köpte två till marilyn monroe tavlor, en grön och en blå :) sen köpte jag två mattor, sånna där runda, en svart och en röd :D så nu liknar inte mitt rum längre ett rum för en tre åring xD.. sen så fixqade pappa med garderoben igår också så nu är den också klar, fast allt är typ snett, men de fixar vi senare xD

ullis skrev på sin blogg och till mig på BDB att jag skulle gå ut och kolla i min postlåda,"vad nudå" tänkte ja, men jag gick ut och kollade, då hade hon lagt dit ett jätte gulligt paket till mig, (fyller ju år på söndag), jag vart så nyfiken så jag fick lov att öppna, en parfym som lykar jätte gott. :) hon är världens gulligaste :) Älskar dig gumman :)  

här kommer bilder. :)















och jag tycker att du bara kan försvinna just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0