slöö

idag känner jag mig riktigt slö, precis som igår, vet inte va de är som är fel. + att ja känner mig deppig på nå konstigt vis, utan att veta varför. de är illa..
igår va jag i skolan, å de suger ju verkligen där, man har knappt nått å gö och om man får nått att göra så gör man de ändå inte. men ja vill ju ha mitt studie bidrag så de är väl bara å bita ihop..
på eftrermiddan igår så va jag och ullis ut och gick med hundarna en sväng, så gick vi upp till emma och ag fick se deras hund, de va nog de sötaste jag sett på länge.
inge skola idag heller, tänkte ta senare bussen men då ringde mamma och sjukanmälde mig så då kunde jag ju lika gärna vara hemma. va hundvakt och gick ut med valle i ca en timme, de va riktigt skönt, de  nästa som finns när man inte är på topp är att gå ut och gå så man kan rensa skallen..

aja, nu vet jag inte vad som händer, inatt ska iaf JAG ha daizo, och ingen annan. och ja ska försöka ha han så mycket som möjligt så han kan vara hemma lite mer.. eller skaffa en vettig hundvakt.. sandra fixar!

jag vill att de ska bli sommar, och den här sommaren ska ja då inte tillbringa all min tid i gbo! jag ska iväg, iaf till västerås på power big meet, rättvik på classic car week, massa crusingar och en del annat.. nån som är med!? de va väl sak samma för ja ska då dit iaf, om ja så får åka själv.. sommarjobb måste ja fixa också, suck!


aja, hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0