snow rider, marilyn monroe

idag va jag i skolan, hade skit ont i huvudet men fick ändå lov att åka ner på stan för jag och mamma skulle kolla va de va för fel på mina fötter. men ja fick inge vettigt svar från gubben, bara att jag ska köpa ett par skor med hårdare sula, hmm.. :S
vi va iaf till rusta och öb också, de här köpte ja på rusta :)

 taavla :)
 och två muggar :)

sen när jag kom hem så hade jag fått en till snow rider tröja och en t-shirt av nisse! :)



 trycket på baksidan :)


och om man vänder tröjan ut och in så kan man ha den såhär :D


 i like it :D



senare på kvällen så va jag och mamma å träna och jag sträckte mitt ben så nu har jag jätte ont. ;P
fåse om de blir nå skola i mån, hade så jävla ont i huvudet hela dagen idag, tror ja börjar bli sjuk :(


Sovdags, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0