gymnasium?

hejsan. nu sitter jag här med far och kollar på film, i fredags va jag hos elin på fest, de va trevligt, speciellt å träffa sandra götesson! förre de så va ja med sabina till borlänge när hon pierca sig. snyggt vart de! lördags va jag hos ullis och spelade spel med henne viktor och john.

jag har ett stoort problem. jag börjar på iv den 19:e, sen ska vi söka gymnasium den sista, och jag har inte en aning om va jag vill gå, har nån nå bra förslag? jag funderar på att gå på hundgymnasium, de skulle va kul. men då måste man ju flytta igen. och jag vet inte ens vart de finns nå sånt gymnasium. så jag har ingen aning. blir väl omvårdnad annars.. aja, ge gärna ett förslag!
tror ja ska färga håret i mån också, blondare. :) sen lär ja göra nå roligt med mitt hår, de ärså tråkigt nu.

binus bina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0