:S

ja, nu har jag nyss vaknat och väntar på att ullis ska vakna så vi kan gå ut på tansen. super fint väder! härligt.
ah, ja tänkte berätta om nyårskvällen, den va både super bra och super dålig, men jag går bara in på de som va bra här.
vi va hemma hos malin och åt å festade först, sen drog vi iväg på en annan fest i nån bystuga, sen vid 12 åkte vi ner på stan., de vart verkligen en lyckad kväll, tills man kom tillbaka till gbo såklart. för här hände ju bara dåliga saker ju käns de som.
de är så typiskt, varje gång jag verkligen känner att jag mår BRA, så ska de komma nå mer skit så man dras ner igen. och de här är nog de versta ja vart med om också. ååh. aja, men va ska man göra. finns alldeles för mycket puckon i denna by..

ne nu vill jag bara ut å gå med min babe, mår alltid bättre när jag är med henne! så de är tur att hon finns kan ja lova..
Hej då

Kommentarer
Postat av: Mickis

Gott nytt år, gumman ! <3

2009-01-06 @ 14:27:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0